Friday, October 26, 2012

5 Year Blog Anniversary

I just can't believe it's five years since I wrote my very first blog post! I've made a lot of new friends with the same passion for quilting here in Blogland. I've also had lots of fun and learnt so much during these five years! I've got inspired by so many talented quilters, and I hope I've got to inspire some too :o)

To celebrate my anniversary I will host a giveaway. Wanna join?
No hatches, just add a comment and I'll use the random generator to choose one person to win some stuff. Feel free to tell your friends about it :o) I will pick a winner on November 1st.
It's three patterns by Carrie Nelson, one pattern by Camille Roskelley (used it to make the Dilly Dally quilt), a set of scissor/tape measure and a toiletry purse I've made. Hope some of you will like the things I'm giving away to one lucky winner :-) 

(Just click on the photo to enlarge it)

I have been making a few more blocks using the Quick Curve Ruler (see my previous post) during this week, but when 'life happens' there's not so easy to find time to sew. 
I got a gorgeous bundle of Tula Pink fatquarters yesterday, ordered from Fatquartershop. Just had to have them! Gorgeous colors! And will be perfect for a quilt I'm planning to make, using the QCR. I will also use these fabrics for the Curve it up QAL. Hope to enjoy some time in my sewing room during the weekend, so I can make the first block. I think I will use a white solid for the background on these blocks.

I wish you all a great weekend,
Laila

58 comments:

LeKaQuilt said...

Åååå veeeelg gjerne meg !!!! Klem Lena :o)

evaj said...

Först ett stort GRATTIS!!Fantastiskt att du orkat att skriva i hela fem år!! Jag är en daglig läsare ,,men tyvärr ingen som skriver kommentarer ,,men njuter av din blogg!!Kramar fr Bambi som hoppas på tur

Anita said...

Gratulerer med 5-års jubileum! Du er til stor inspirasjon!

Kathy Schwartz said...

Congrats on blogging for 5 years now, wow!! I'll be coming up to 4 years in January.
Love all the goodies your giving away, hope the random generator picks ME!
Gorgeous fabrics and they will make a fabulous quilt for the QAL.

Sølvis blog said...

Gratulerer med jubileet. Spennende å være med på lodd-trekning ja.

jofridsquilt said...

Gratulerer med jubileum. Du lagar mykje flott. Kjekt at du deler. Klem Jofrid

margrethe.jaastad@live.no said...

Hei:-)
Gratulera med 5 års flott blog,som eg ofte er innom og får inspirasjon.Håper eg er den heldige,lykkeloddet:-)
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

RyumQuilt said...

Gratulerer med 5 års jubileum. Du har en flott blogg som jeg ofte besøker.
Blir veldig glad om jeg vinner :-)

Trines hobby said...

Gratulerer med jubileet, jeg vil gjerne vinne denne flotte give awayen:)

lappetussa-Ingunn said...

Gratulerer med 5 års jubileet! Lykke til videre i bloggverdenen! :)

Hanne said...

Happy blog anniversary Litamora :-)

Peg - Happy In Quilting said...

Laila, Happy Blogivesary....

Deb said...

Leka sent me your way and like her I am crossing my fingers for this giveway!! awesome!
Congrats on your blogging I will now have to have a cruise its hard to believe we actually have that much to say isn`t
thanks again

Bodil said...

Gratulerer så mye med femårsjubileet! Du har en flott blog som jeg ofte besøker.
Håper jeg blir den heldige vinneren!

Anonymous said...

HEI.Gratulerer med jubileet.Du har veldig fine ting på bloggen din.Lykke til heldig er den som vinner.

Anonymous said...

HEI.Gratulerer med jubileet.Du har veldig fine ting på bloggen din.Lykke til heldig er den som vinner.

Elisabeth Solum said...

Gratulerer med 5 års jubilèet! Det er første gangen jeg er inne på bloggen din, skal se litt nærmere på den! :D Legger den i blogglista mi! Jeg blir gjerne med på loddtrekningen! :)
Ha en fin helg!
Klem Lisa

Ruth@ said...

hei på deg. 5 år allerede...
ser du koser deg om dagen med en herlig linjal...
ønsker deg lykke til frem over og koser meg her inne...
klem fra Ruth@

Linda said...

Her var det mye flott.
Du lager utrolig mange flotte quilt.For en produksjon.Jeg er imponert.
Fra april ser jeg du var på samme kurs som mine syvenner fra Kr.sand quilteklubb.Ha en fin helg!

Klarafina said...

Hei! Gratulerer og lykke til videre med bloggingen :)

misspatchwork said...

Congratulation to 5 years blogging!
Greetings from Germany
Gudrun

eva said...

Hittade din fina blogg via Lena med LeKaQuilt! Vad roligt med ny inspiration och jättegrattis till 5 års bloggande! Det är klart att jag vill vara med och ha en chans att vinna!
Kramisar

Kari Anne said...

Gratulerer med jubileum!

Pia said...

Tillykke. Sikke en lækker præmie - jeg deltager gerne

Oddbjørg said...

Gratulerer med 5 års blogging! Jeg skulle ikke ha noe imot å vinne en slik flott premie.
Ha ei fin helg!

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail said...

Hei! fant din blogg via LekaQuilt.
Gratulerer med jubileet! Flotte premier :)

Annelise Pedersen said...

Et stort tillykke med 5 års jubilæet! Superfin blog du har!
Tak for chancen for at vinde et af de fine mønstre!

Anne-Mettes Oaser said...

Tillykke med 5 års jubilæum! Godt gået. Jeg besøger gerne din blog. Vældig inspirerende.
Flot give away som jeg naturligvis ogs¨gerne vil deltage i.
God weekend :-O.

Mona said...

Gratulerer med 5 års jubileum.... vil gjerne være med.

Stina Blomgren said...

Självklart vill jag vara med och fira...:0)))) grattis till 5 år!!!

Anonymous said...

Gratulerer med jubileum, jeg vil gjerne være med:)

snefrid1@msn.com

Gill said...

Congratulations on 5 years!!
Fabulous giveaway - I would love to join in please!

RandiT said...

Gratulerer med 5år. Veldig inspirerende å kikke på blogger og er en ivrig leser selv. Blir gjerne med:)Spennende !

Gunilla said...

Gratulerar till att ha bloggat i hela fem år!!!!
Jag deltar gärna i Din utlottning!

Lise said...

Gratulerer med jubileet!! Hvem kan motstå å bli med i loddtrekningen??

Unknown said...

Gratulerer med jubileet:-) du har en utrolig fin blogg med masse flott arbeid!

Hanne said...

Kjempe flott giveaway:-)
Jeg er gjerne med.
God helg

reSIRIkulert said...

Gratulera med jubilèet!

Berit said...

Gratulerer med jubileet. Du lager jo så mye fint.
Artig å bli med på trekningen.

Ha ei flott helg videre.
Klem Berit

Lise said...

Gratulerer med jubilèet! Jeg vil gjerne være med i trekningen :-)

linda f said...

Congrats on 5 years bloging. Your blog is wonderful and informative. Thanks for a chance to win some goodies. Have a great day!

Linda
Linda@fieldhouses.net

Rita Tjelta said...

Gratulerer med 5 årsjubileet som blogger, og ønsker deg all lykke videre i bloglandia :) Kjempeflott Giveaway!!

Hannele said...

Congratulations on your 5th blog birthday! It is a fun blog to read, I follow you regurally :)

Anonymous said...

Congratulations on your 5th bloganniversary, nice fabric

Anonymous said...

Hei! Gratulerer med 5 årsjubileum som blogger. Alltid koselig å titte innom bloggen din. Mye inspirasjon:-) Jeg melder meg gjerne på din flotte giwe away. lykke til videre med bloggingen din.
Klem fra Ruth.
rintoer@online.no

Tina said...

Tillykke med jubilæet, jeg vil gerne vinde en af dine fine præmier

Anonymous said...

Hei!
Gratulerer med 5års jubileet! Eg liker å vera innom bloggen din av og til. Eg blir kjempeglad hvis eg vinn.
Mvh sigrun.romslo@kvisle.no

Angeles Caso said...

Congratulations for your 5 years birthday. You do not know how much your work help me in my patchwork classes. Love the fresh fabrics you used for the purse. I keep my fingers crossed for this giveaway.
Greetings from Spain.

Anne Lise said...

Gratulerer med 5års jubileet. Flott gave du har på Give Awayen og jeg vil veldig gjerne vinne dette. Krysser fingrene. Ønsker deg også en riktig fin uke, med noe snø ute har jeg sett..:-))

SOLSAUM said...

Gratulerer!

.......og ja takk.....;0)

Solklem

Marianne said...

Gratulerer med jubileet og en flott blog :) skulle gjerne ha stukket av med seieren her :)

Lisbet said...

Gratulerer med 5 års blogging:-) Mye fint i bloggen din og jeg blir gjerne med i trekningen

Anonymous said...

Congratulations on 5 years blogging. Your quilting looks lovely. Annaleena

Margit said...

Gratulerer med første 5 år!! Klart eg vil være med i din give away - du har så mykje fint og inspirerande ;) Takk for muligheten!
Ønsker deg ei flott veke ;o)

Quilteklem

Tatkis said...

Such a beautiful date, 5 years! Congratulations!

Thank you for the giveaway :)

Hugs,
Tatyana

FloS said...

A lovely give away for a great birthday !!
Florence

Cecilie said...

Gratulerer med flott jubileum! Blir gjerne med på din Give away!

Kerstin said...

Congratulations! Your blog is so lovely!
liebe Grüße
Kerstin

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin